Laktos & glutenfritt



Hej hallå där! 
Min lilla minisemester på 4 dagar börjar lida mot sitt slut. Mätt och belåten myser vi, jag och Matilda med film och nybakade bananmuffins jag tänkte slänga upp receptet på strax.  

Har njutit och tagit vara på varenda minut av min ledighet hela helgen och vill verkligen inte gå till jobbet imorgon. Ett par, tre veckors ledighet skulle inte skada. Det är allt jag vill faktisk. Vara hemma och fri... 

Laktos & glutenfria bananmuffins med hasselnötter
10 st normalstora 

2st ägg
2dl Hasselnötsmjöl
2dl Hasselnötsmjölk
3st bananer
1st mogen avocado 
1msk honung
1dl kakao

Mixa allt ihopa till en slät smet med mixerstav. Fyll muffinsformarna 2/3 och grädda mitt i ugnen på 200gradet 30-40min. Låt svalna. 

Kommentarer
Postat av: MATILDAS

bra tips =)

2014-06-04 @ 15:23:29
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram