Mål delmål och framgång


Kom tillbaka till Uppsala vid 5 tiden idag. Gick förbi Ica kvarnen och hämtade två banankartonger för att fortsätta flyttpackningen här hemma. Drack massvis med te, kikade runt på datorn och lyssnade på lite olika radioklipp. 
När klockan närmade sig 22 bestämde jag mig för att dra iväg till gymmet för att gå lite. Efter 20 min PW/uppvärmning kände jag hur lätta benen kändes och bestämde mig för att springa 10 min. 55 springa minuter senare och genomblöt av svett varvade jag ner 10 minuter innan jag hoppade in i duschen och gick hem. 
Det var med sån glädje i benen jag sprang idag och jag ville aldrig sluta. Framsteg är den bästa känslan och ger mig massa motivation till att fortsätta. 


Ett mål inom träningen Justnu är att ha synliga konturer på magen tills min födelsedag. (14/4) och till 1/6 ha magrutor. 
Ett annat är att springa milen under timmen tills min födelsedag. 
Ett tredje är att stå plankan i 3 min. 

Långsiktiga mål och delmål är A och O för mig när de kommer till kost och träning. Att träna för någonting ger mig den där extra kämparglöden att fortsätta, planering är en annan byggsten jag inte klarar mig utan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram