right here


Har så snäll arbetskamrater som låter mig smita iväg liiite tidigare så att jag ska hinna med tåget hem. Guld!
 
Sitter just nu med ett stort glas vätskeersättning och lyssnar på lite musik i min ensamhet. Har hela lägenheten för mig själv tills imorgon kväll. Trotts att det är mysigt med sällskap uppskattar jag alltid lite egen tid. springa omkring hur man vill och bara vara.
Imorgon ringer klockan tidigt för att ett par timmar efter möta upp Lina på centralen för att spendera exakt hela dagen tillsammans. God mat, shopping och bara ta vara på den tid man får med varandra. Blir inte lika ofta man får snacka skit och mysa med sina bästa. Så man får ta vara på de stunder man får. Planen från början var att jullis också skulle finnas vid våran sida. Men jobb kom ivägen så hon blir, tyvärr, kvar i Gävle....
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Hellgren

Skönt att få spendera lite tid med de man verkligen håller nära! Jag hoppas ni får det trevligt :)

Jag vill inte att det här ska låta som reklam, om du tycker det så är det helt okej att ta bort kommentaren. Se det som ett tips bara? :)
Jag håller i en fototävling med temat självporträtt. Vill du vara med?

2014-02-12 @ 01:01:25
URL: http://gossanfoto.blogg.se/
Postat av: Julle

I mars efter jag kommit hem kommer jag upp istället.
Love you! !

2014-02-12 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram