a darkness

 
 
Jag har alltid en tendens att vakna 30-40 minuter innan klockan ska ringa och vara rätt så pigg. Hur lite jag än må ha sovit.
Och VARJE gång somnar jag om igen för att istället vara supermega trött när det väl är dags att gå upp. Sisodär några minuter senare. Och såklart, så hände de även idag. Så kl 06:50 klev jag upp istället för 7:30 efter ynka 4 timmars sömn pga av vägrade upprepa samma misstag och börja dagen seg och trött.
1 timme senare sitter jag mätt och belåten, nyduschad och med en maskin tvätt igång. Och ganska precis 45 minuter kvar tills min buss går mot T-banan. super! Har packat träningsveskan så sticker iväg till gymmet direkt efter jag släppt av lina vid tåget runt 20 ikväll så vi får se om jag kikar in en snabbis efteråt eller imorgon. Ledig torsdag väntar, men först - ONSDAG!

Kommentarer
Postat av: Heléna

Känner igen det där med att bli supertrött av att snooza... Tvingar mig upp första gången väckarklockan ringer trots att jag är världens mest morgontrötta, men bara en kvart senare brukar det vara människa av mig om jag går upp direkt. Snoozar jag däremot blir jag som en zombie... Konstigt fenomen egentligen att man blir tröttare av att ligga och dra sig en stund till. Ha en riktigt bra dag :)

2014-02-12 @ 09:10:59
URL: http://envetenochvetgirig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram