i will be back once again

 
 
Det är torsdag. En torsdagskväll som bara existerar. Utan att den kommer lämna några större spår efter sig. En sån där dag som fyller ut. 8 timmars jobb och sen dök jag ner i sängen. Minns inte sist jag var ledig. Eller justja. När jag och Matilda åkte på Emmaboda. Tre lediga dagar. Sommarens hittills längsta sammanhängande ledighet. Men efter morgondagens 8 timmars arbetspass har jag 4 lediga dagar. Blir nästan lite pirrig i kroppen när jag tänker på det.... Först ska vi spendera hela lördagen på Dans Dakar. Sen på söndagseftermiddagen tar jag och Sara bilen till Gävle där jag ska spendera ett par dagar. Mysa med mina fina vänner. Min underbara familj och ett par timmar nere på Queens...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram