thats all it takes.

en oldie från sommaren 2013
 
Hej på er. Det är snart en hel månad sedan jag kikade in här. Tappade lusten och inspiration till inlägg så blev noll istället. Lika så med träningen. Den halkade lite på sniskan den med. 24seven gymmet fick mig aldrig riktigt att känna mig hemma så motivationen sjönk tillslut till noll. Så ett par, tre, fyra hundra kronor mer än kortet där bestämde jag mig tillslut för att bli en del av sats-familjen. Och sedan mitt första pass där är motivationen och glöden på max igen. Mer än någonsin.
Och i och med det har jag börjat sakna bloggandet nu när jag suttit och kikat tillbaka på gamla bilder för att hitta inspiration och möjlighet att finna framgångar och saker att lägga fokus på. Och ni ska få ta del av allt detta igen. Och allt runt omkring. Let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram