Aldrig varit lyckligare

 
Godmorgon på er! Det är redan torsdag och det är så skönt att jag kunnat bocka av två prov den här veckan. Känns som att alla måsten-listan krymper lite mer för varje dag som går och det är så sjukt härligt. Och att få ha en helg fylld med roligheter att se fram emot gör de hela så mycket bättre. Näääk kommer hit till Gävle imorgon och står jag inte på scen så står jag åtminstonde längst fram. Kan inte riktigt fatta att de jag längtat efter hur länge som hellst äntligen är här. Sen får jag avsluta helgen i Söderhamn med lite avskedspartaj och utgång med massa härliga brudar. Åh så bra de här ska bli. Kan knappt vänta, en dag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram