Fylld av lycka från topp till tå



Jag finner inga ord över lyckan jag känner justnu. Det är så himla många bra saker som sker för tillfället. All ilska jag kännde för ett tag sedan känns för stunden som en liten fis i rymden.

Först och främst vill jag välkommna & tacka (!!!!) alla nya prenumeranter och alla de 2.000 personer som klickat sig in här idag. Helt otroligt, TVÅTUSEN olika personer, de känns helt overkligt!
Sen har familjen larsson äntligen hittat den perfekta lägenheten inne stan som vi faktisk köpte igår. (Bara genom att skriva orden blir jag aldeles varm av lycka i hela kroppen) Är så sjukt less på valbo så friheten att komma in till stan känns underbar. Så i sommar kommer jag ha nästan 100 kvadratmeter för mig själv medans mamma och pappa bor kvar sista sommaren i huset undertiden dom bygger och donar på sommarstugetomten dom köpte förra året. Och förutom att Thailand närmar sig är de så mycket annat roligt som händer, saker ni får reda på allt eftersom de blir mer aktuellt och spikat till 100 %. 
Nu ska jag ta å krypa ner under tecket så jag är pigg inför morgondagen. Först är det möte 11:30 och efter det ska jag jobba till 19. Så hinner jag inte kika in imorgon innan jag åker får ni ha en fin onsdag så hörs vi på kvällen när jag är hemma igen istället!

PUSS PÅ ER GOFISAR!

Kommentarer
Postat av: Linnealin

Åååh va härligt tjejen! :)

2012-02-29 @ 07:52:14
URL: http://linnealin.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt att vara så lycklig! Btw, fin bild! :)

2012-02-29 @ 07:58:22
URL: http://liveinabox.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh det låter som händer massa roligt i ditt liv.. =))

2012-02-29 @ 11:22:18
URL: http://festisandi.blogg.se/
Postat av: Johanna

"känns för stunden som en fis i rymden", haha bra! Hittade din blogg för att de länkat den i kanten på blogg.se när man skriver inlägg, gillar den verkligen, och din stil. Roligt med en bra inspirerande blogg till att läsa! :))

2012-02-29 @ 14:57:10
URL: http://jobo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram