The Fray - Never Say Never


Hallå!
B-rudarna har precis dragit. eller julia och rebecca för en timme sen kanske men linnea nyss.
Ikv va de meningen att jag skulle åka och träna, men bussarna är skitkosntiga och jag måste handla mat laga mat och lite sånnt. Mamma och pappa är ju i Österrike och kommer hem imorgon. Tråkigt, skulle lätt kunna vara ensam hela veckan! eheheee vet de är söndag men ja ni fattar! Så himla skönt att kunna göra den mat man vill slippa allt tjat om upp och hoppa. sov inte bort hela dagen, gå och lägg digg osv. haha men älskar min mamma och pappa ändå, dom vill ju trotts allt bara mitt bästa! ;) hehe.

Så nu ska jag leta igenom frysen och kika om vi har nått hemma. annars bär de av till köpis.
Ha en bra dag/kväll så hörs vi! :)


Kör en dagens låt såhär på eftermiddagen oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram