dag 11 - mina syskon


Jag har en storesyster som heter Maria Larsson. Hon går sista året på handelsprogrammet på Borgis. Hon är tillsammans med Kim Andersen som hon varit ett bra tag. 2 år eller mer? ingen större koll.
Hon bor justnu i en lägenhet i gävle så jag träffar henne inte sådär jätte ofta, klart vi träffas men inte så som vi gjorde när hon bodde hemma. Vi bråkar ganska lätt när de bara är vi, de finns alla möjliga anledningar till de och en av dom är att båda har ganska kort stubin.. Men jag älskar henne ändå!

Vet inte riktigt vad jag mer ska berätta om henne, eller kan ju tillägga att hon är en bilnörd, kan köra omkring i timmar. haha de sjuka är att ingen i våran familj förutom hon är intresserad av bilar.. Men nån måste ju också gilla de ;) Men avslutar med 2 piccs, en på henne och kimpen på nyår och en på hennes riktiga jag, i bilen såklart ;)

    


Justnu sitter jag på planet och har bara 6 timmar kvar typ.... Men vad gör de när man har 17 dagars sol och värme framför sig!? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram