Från nästan till nej



Har gått från nästan svart hår till ljus på mindre än en vecka. Så som ni kanske kan förstå mår inte mitt hår sådär bra. Och från att vara några ynka nyanser från den askblonda färg jag är ute efter va jag lite för spontan och köpte ytterligare en förpackning blekmedel i hopp om att pricka rätt. Dock av någon anledning köpte jag inte askblond färg eller silverblond som dom ibland heter. Utan helt vanlig blondering. Och nu ligger jag i sängen ljusgul i hela håret. Kul? Nä inte direkt. Så blir tvungen att gå till frissan och köpa silvershampoo och ny RÄTT färg. Sen hoppas jag att det ska vara färdigblonderat. För snart har jag inge hår kvar på skallen haha!! 

Kommentarer
Postat av: VERONICA - mode & träning

Ser ju riktigt fint ut på bilden iallafall! :) Kram

Svar: Tack. Men de är tyvärr innan sista blekningen....
sofia

2014-02-09 @ 00:08:33
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram