250g och 4st





Godmorgon!
Har för första gången på ett par år gått min gamla pw-runda här i Gävle. Att så lite fast ändå så mycket kan hända på inte allt så lång tid. Nya hus som byggs, vägar som spärras av och ändras. Och på samma gång är allt precis som vanligt. Killar som åker skateboard vid vattnet, mammor som leker med barnen i lekparken. Alkoholister som sitter på samma gamla vanliga bänk. 

Nu har jag landat i soffan efter att ha avnjutit en god frukost på päronens ballkong. Himmelen är alldeles grå och det väntas 17 grader och regn. Allt dör att jag äntligen får vara lite ledig. Karma. 
Men jag ska få umgås med mina änglar idag så vädret kvittar. Allt är helt fantastiskt iallafall. 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

åh så gott!

2014-08-11 @ 11:15:52
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram