just a regular night

 
Hallå i regnet! Eller, det är i alla fall vad som sker utanför mitt lilla fönster i Bromma denna tisdag. Blev ett rätt kort pass, 45 min, biceps/triceps efter jobbet idag. Trotts bra tryck i armarna höll jag nästan på att somna mitt upp i allt. Sen kurrade magen rätt ordentligt efter mat så jag nöjde mig rätt bra där. Packade väskan och åkte hemåt.
Och inte blev de mer exklusivt än viltris kokt i curry, kyckling och gurka. I matlådan. Nä, jag orkade inte ens byta till en riktigt tallrik. Men ack så gott de va. muuumms....
 
Nu väntar en lång varm dusch innan jag kokar mig lite detox-te och kryper ner i sängen med några missade tvserier.
Fin kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram