rädlsan förstår mig mer


får paniiiiiik. headern vill aldrig bli om jag vill ha den
. nu är den aldeles för stor. typ lång men går inte att få den längden jag vill om jag vill behålla breddden osv... suck! och inte har jag nå roliga bilder heller som kanske skulle ha kunnat gjort saken liiite bättre men nej nej.........

aja slutkalagt för ikv! kl börjar närma sig 11 och jag ska ner och borsta gaddarna och gurgla floor, ilar så fruktansvärt i tänderna för att jag gnisslar tänder eller vare heter. men blir inte de minsta bättre så snart måste jag fixa bettskena, ända possitiva med de är nog att jag får den gratis ;) (ibland kan de vara bra att vara liten..) hehe. nej men sov gott så hörs vi imorgon, puss!




dröjer inte länge tills dessa förvandlats till jordgubbar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram