just do it

 
Hej! Har försökt uppdatera ett par gånger idag men inget av dem inläggen har publicerats. suck. Men nu ser de ut att fungera... Vaknade halv 1 idag, hur skönt som helst att sova ikapp lite efter de senaste dagarnas korta mängd sömn. En lugn och skön förmiddag hemma var precis vad jag  behövde idag. Andas lite och bara känna ledigheten i kroppen. Sen mot kvällen drog jag iväg till gymmet och körde lite biceps/triceps innan jag mötte upp Matilda för att köra ett pass med henne.
Både gårdagens rygg/axel-pass samt dagens pass hade jag grymt bra tryck. Körde på riktigt tunga vikter och kände den där lätta känslan hela tiden. Obeskrivlig känsla. Det går framåt med stormsteg samt att vågen visar några minus och att jag känner och ser det är bara ett stort plus. Bra mat, mycket mat och hård träning är nyckeln till framgång. Det har jag fått ett par kvitton på den senaste tiden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram