Förbannad start

Söndagens lunch - Sjögräsnudlar med råriven vitkål, morot, gurka, sparris, sweet chili, samt 200g kyckling.  

God morgon på er!
Klockan ringde 05:00 på mig i morse för att starta dagen med en tur ute i solen (hade räknat med regn och stormvind) till min förvåning så att ligga kvar under täcket kändes inte ens aktuellt. Skönt.
 Med relativt lätta ben, för att vara strax efter 5 en onsdagsmorgon, tog jag fart upp för första backen och allt kändes kanon. Fram tills att jag passerat två kilometer och benhinnan på vänster ben brakade ihop totalt. Haltandes fick jag stappla mig hem de tre kilometrarna jag hade kvar och att inte ens kunna gå tillräckligt fort för att få upp pulsen på åtminstone 140 gjorde inte hemfärden mindre frustrerande. Suck.
 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Maten ser så gott ut!

2014-05-28 @ 07:52:31
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: pineapple resort

Såg riktigt gott ut det där :)

2014-05-28 @ 09:18:04
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram