Köttsoppa med spenat & avokado

 
Har känt på mig att en förkylning varit på gång de senaste dagarna och igår när jag vaknade var jag helt förstörd. Hostade oavbrutet. Ont i exakt hela kroppen. Feber. Halsont. Huvudverk. Ja allt man kan tänka sig på samma gång.
sov i stort sett hela dagen och hela natten och kände mig lite bättre när jag vaknade idag. Fick i mig lite frukost i och bytte sängen mot soffan och satt igång Grey's Anatomy.
 
Har precis tagit en dusch och ätit lite middag och tryckt i mig lite värktabletter i hopp om att piggna till lite, och förhoppningsvis är jag mycket bättre imorgon och lagomt på benen till 15:30 då det vankas jobb. *håller tummarna*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram