mindre än ett dygn

Nu får jag väl mammsen efter mig när jag står och poserar i bara BH. Men jag har gått och blivit förälskad i en BH för första gången på väldigt väldigt länge. Jag harlyckats träna bort bobisarna lite så har hittat mg en söt liten BH till ett bra pris på älskade H&M för första gången på jag vet inte hur många år. Och då får jag banne mig haha så puss mammsen :* Men i alla fall. Imorgon är det dagen vi längtat efter så himla länge. Jag Lina lyfter äntligen iväg till sol och värme. Turkiet är resemålet och som det ser ut på väderkartorna är det runt 30 grader och molnfritt. LYCKA!

Kommentarer
Postat av: okänd

väldigt bra jobbat angående träning mm. du ska vara otroligt stolt över ditt arbete på gymmet vare sig de vart sol ute eller regnat!det är sånna här bloggar som ger mig insperation angående livet. starkt jobbat #keepitup

2013-05-27 @ 19:31:58
Postat av: Matilda

Åhh vilken fin BH!! Och shortsen <3

2013-05-29 @ 13:32:06
URL: http://ttille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram