God jul

Hej på er, det blir långt mellan gångerna. Längre och längre. Men det är mycket som händer just nu. Allt ifrån spännande framtidsplaner till kaos innanför skallbenet. Allt är inte riktigt som de borde. Inte riktigt som de ska.
Men det är motgångar vi blir starka utav. Känslor som gör oss medvetna om livet.

Men att jag har spenderat hela julen med min familj, och kommer få göra densamma imorgon lindrar de andra. Det jag inte riktigt kan sätta fingret på i ord. Utan mest bara får dålig energi utav och dras ner i.

2013s jul har inte riktigt varit som alla andra år. Alla förberedelser med julbök och julfix har det inte blivit så mycket utav. Har jag inte jobbat så har de lediga dagarna fyllts med så mycket annat. Och
Min första jul som Uppsalabo är snart över.

Kanske är det just dessa förändringar som gjort mig lite snedvriden och deppig vissa stunder? Eller är det allt annat som händer justnu, sånt jag inte kan vill eller kommer dela med mig utav tills allt är klappat och klart. Men det finns ständigt en oro i kroppen. En skakig känsla om framtid och livet jag vill räta ut. Få svar på.

Men det kommer väl, det löser sig. Allt kommer att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram