Blir blind när alla lampor lyser


Bilder från gårdagen. Blev bjuden på middag av Lisen. En varsin sallad fick de bli. En varmrökt lax och en kräftsjärtar.
Hallå på er! Efter den hektiska gårdagen sitter jag äntligen ner och andas. Tar de lungt och bara är. Klockan börjar närma sig halv 1 och om 2 timmar sitter jag på bussen in till stan. Ska möta upp Madeleine för en snabbvisit i lite affärer innan jag hämtar nyckeln hos m&p till nya lägenheten. (Finns inga ord för hur jävla underbart de känns) Jag är lite osäker hur de är med internet såhär i början, men jag får helt enkelt ta datorn under armen och leta uppkoppling tills de löst sig haha! ;) Nej nu kurrar magen efter lunch. Ha en fin dag så hörs vi! Pussss

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Åh vad gott det ser ut! :O))

2012-05-31 @ 13:44:02
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram