Det närmar sig


När jag lyfte till Thailand i Mars tidigare i våras såg mitt handbagage ut ungefär såhär. Imorgon 04:30 när klockan ringer och det är dags att packa de sista kommer Londons handbagage bestå till störst del av mat i alla dess former. Musik såklart, pengar pass och allt annat viktigt. Tuggumi är prio 1!
Men hallå på er tappra kämpare! Klockan slår snart 11 och det är Lördag. Jag sitter för stunden och väntar på bussen (som vanligt när jag har möjlighet att blogga haha...) som tar mig till Valbo och snälla farfar som skjutsar mig till jobbet. Första gången jag blir helt alone på Kallis och det känns bra. Men nervöst. På err bra sätt. Nervositet gör resultatet bättre. Det brukar iallafall bli så. Ja vi får hoppas. Slutar runt 11 och då är det raka vägen hem till sängen så att jag orkar upp imorgon. Tåget går 06:30 och flyget några timmar senare. ganska många faktiskt. Men jag har Lisa med mig. Så det här kommer bli grymt. Så jävla grymt. Men hörrni, jag ville mest bara kika in och säga godmorgon och visa att jag lever. Jag lever så sjukt mycket för stunden och allt är så jävla bra. Ja de är de faktiskt. Så vi hörs om 2 veckor ige, med en hel hög bilder och en massa saker att berätta! PUSS på er underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram