make you always smile

Brukar inte ni också känna behovet av lite söttma i vardagen ibland? Dagar man känner sig grå och tråkig men ändå vill sudda över hela kännslan med en massa söta små ting. En bra ide jag brukar köra på är ett par strumpor med spettskant i mina Dr Martens. Det blir dedär lilla extra. Ungefär som pricken över i:et. Det lilla som gör de stora hela och just dessa strumpor köpte jag i London. Dock på H&M. Men lika söta för de!  
Hej på er! Varför jag är vaken före 9 en dag såhär mitt på sommarlovet när jag börjar jobba kl 2 är tack vare den älskade tiden jag har på HC redan 9:15. Så ska slänga i mig frukost lite snabbt nu innan jag cyklar iväg en stund. Men ville väl egentligen bara säga godmorgon på er. Så godmorgon och hoppas ni sovit gott! :)

Kommentarer
Postat av: k a r i n

Sött med sockarna :)

2012-07-04 @ 13:06:49
URL: http://raindance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram