kärlek vid första ögonkastet




Precis som jag trode kom jackan idag. Har myst omkring i min lilla skönhet hela dagen och inte frysit en ända sekund. Till och från har jag till och med varit riktigt varm. massa +!!

Justnu myser jag i soffan med en näst intill outhärdlig träningsverk. Armarna går knappt att lyfta och benen känns som bly. En såndär kännsla man hatar samtidigt som man inte kan annat än att älska den. Nu ska jag ta mig en tallrik youghurt och bara njuta av en skön kväll utan plugg, en massa måsten och med säsongsstart av top model sverige. Underbar tisdagskväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

Allt bra ? :)

2012-01-31 @ 20:35:31
URL: http://mmandahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram