trerätters

Hallå!
Har precis kommit hem från köpis och coop. Har inhandlat de ingredienserna som fattades för trerätters middagen jag ska bjuda mina underbara päron på imorgon kväll.

Menyn kommer se ut såhär:

Förrätt - kräftsoppa, aioli (och nybakat bröd av något slag, evetuellt)
Varmrätt - fylld fläskfilée, hassebackspotatis och någon sås
Efterrätt - vit chokladpannacotta med hallon gele och färska bär

Hur allt kommer se ut på talriken och smaka i munnen visar sig imorgon. Men de låter gott i mina öron iaf så vi hoppas smaken säger dsm. hehe men somsagt, fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

Var med och tävla om en dubbelring med kedjor (som är justerbar) i min blogg! Sista dagen att anmäla sig är idag, 1 april! Vinnaren dras ikväll och läggs ut i bloggen imorgon 2 april!



2:a pris är inbjudan till bloggsvar.se (om man redan har det får man antingen en länkning i min blogg i en veckas tid eller bli avtecknad i blyerts och få ett foto på teckningen skickad via mail!)



In och delta, sista chansen!

Kram

2011-04-01 @ 14:39:34
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: mysan

låter gott :) är allt bra?

2011-04-01 @ 17:15:41
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram