Shopping i Österrike

Sofia om semestertider:

österiket dit ska jag med är jätte nyfiken på landet! finns det mycket shopping och så där? skulle du inte kunna visa ifall du köpt något där? handlar man på typ marknad eller? Kram:) superfin blogg


svar:
Där vi var låg priserna på kläderna precis som i sverige om inte lite dyrare. Det fanns inga marknader utan bara vanliga affärer. Men sen kan det självklart se annorluda ut dit ni åker, om ni inte ska till samma ställe dvs ;) Så jag shoppade tyvär ingenting där nere så finns ingenting att visa!

Hoppas ni får en kanonresa och har lite bättre tur med vädret än oss. Puss :)

Kommentarer
Postat av: Michela Sweijer

Hej !! Jag undrar hur man gör så att inläggen blir klickbara, som nu när du skrev "Sofia om semestertider" (då jag antar att "semestertider" är inlägget hon har kommenterat..) Hur gör man själva inlägget till en länk, så att det går att klicka upp den? Förstår du hur jag menar? Om du kan förklara hur man gör, gå gärna in på min blogg och skriv ett svar, då jag kanske glömmer bort att jag frågat i just det här inlägget, blir så himla mycket enklare för mig. Tack! Superbra blogg förresten, väldigt intressant. Lägger till den i mina favoriter :) Kramis!:)<3

2011-07-06 @ 12:29:05
URL: http://micheelasweijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram