semestertider



Om ungefär 10 min kommer adam och stefan hit så att vi sedan kan åka mot arlanda och Österrike/Italien. Ska bli så grymmt skönt att komma iväg lite, få tankarna på annat och bara vara liksom. Syster min stannar hemma och tar hant om huset, vattnar blommor äter upp all mat så den inte blir gammal.. ;) Men antar får hennes pojkvänn Kim hjälper till på ett hörn. haha 

Nej men jag har varit duktig och gjort några förinställda inlägg under tiden jag är borta. Lite nyinköp jag gjort och inspiration+fråga besvarad. Så om du inte redan följer mig via bloglovin och håller koll när inläggen publiceras är det bara att klicka in och hålla utkik, annars lägga till mig längst ner i menyn till vänster! ;)

Men ni får iaf ha kanonfina dagar här i sverige, eller om någon utav er kanske planerat att åka iväg dom närsta dagarna!?


Kommentarer
Postat av: Emma

ja precis! det passar nääästan till allt. klänningar, byxor, jeans, kjol, shorts.. kanske skulle man inte dra på dem om man ska på en bal, haha ^

2011-06-17 @ 08:01:45
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Rebecca Jansson'

Du få ha det så bra på din semester :)

2011-06-17 @ 13:34:01
URL: http://uttjatat.beldo.se
Postat av: Sofia

österiket dit ska jag med är jätte nyfiken på landet! finns det mycket shopping och så där? skulle du inte kunna visa ifall du köpt något där? handlar man på typ marknad eller? Kram:) superfin blogg

2011-06-26 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram