en bortglömd tanke

Godagens!
Efter skolan va jag astagg på att träna, men kom på när jag och Madeleine går på stan att det är UNG-måndag. åldern 13-15 får alltså träna emellan 4 och 6. Det är smockfullt och många bara är i vägen.. Så skipper tyvär träningen idag och kör dubbelt upp imorgon ist. Najs!

Nu ligger jag i sängen mätt efter kvällens middag, gulachsoppa. Ska kanske åka ner till farmor och farfar ett tag lite senare. Se hur dom mår osv. Blir säkert den klassiska tävlingen i vem vet mest, ni vet programet på tvåan kl 7? ;) Vinnner väl som vanligt, så allmänbildad som jag blivi genom åren!

Tror syster kom hem och hällsa på lite så tror jag kilar ner och säger hej.
Ha en bra kväll!




När vi sitter i bilen påväg hem från skolan/jobbet jag mamma och pappa är himelen asfin. Superrosa och turkos. Men självklart har det hunnit blivit mörkt och tråkigt när man kliver ut ur bilen påväg upp för att hämta kameran....

Kommentarer
Postat av: Nora

sv; min kompis heter samma sak :)

2011-01-31 @ 20:02:55
URL: http://nonesfoto.blogg.se/
Postat av: Nora

sv; mm, hur länge har du haft din blogg?

2011-02-01 @ 10:00:58
URL: http://nonesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram