great


hallå!


fick tillbaka SO provet idag. de va som 2 prov i ett. ett för hinduismen och ett för buddismen. gick faktist ganska bra på buddhismen och helt ok på hinduismen, så lite fasstnade tydligen ;) men imorgon äre VG/MVG prov i samma sak, så efter konfan idag blir de att plugga. sista provet någonsin på sofiedal, grundskolan ja allt som har med de att göra och de är sååååååå gryyyyyymt sköööööönt! :D haha

NU ska jag äta lite sen åka iväg och träna med konfirmanderna inför lördagen då själva konfirmationen är :)      puss!

Kanske jag ska laga mig en liten pizza? eller jag som skulle försöka bli litte nyttig, hmm...

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Nova

Allt väl?

2010-05-26 @ 20:36:09
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram