köp 3 för 40:-


yess, när jag och linnea kom till köpis idag efter sista dagen denna vecka såg vi att man kunde köpa 3 marabouuu 200g för 40 kr ist för 50 nånting ;) hehe så vi kunde ju inte annat än att slå till. vi delade på den nya polka. asgood, ångrade nästan att jag inte köpte en sånn till mig oxå, men daim sitter inte helt fel de heller :D hehe.

är somsagt ledig fram tills på söndag nu, LOVE IT :D så får se vad som händer ikv, kanske blir en filmkväll med choklad och linnea eller så kanske vi åker ut, ja de visar sig somsagt. men nu ska jag äta lax oxh potatis. puss :)


Kommentarer
Postat av: MATILDA

aha ! ja då tycker jag då ska göra det :D

2010-05-12 @ 22:38:17
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram