jag trivs bättre uppe bland molnen.

hejsanhoppsanfallerallera!
har precis kommit hem från en rolig helg. igår sjöng vi singstare lekte lekar prata sovde i kyrkan ellr ja jag sov inte specielt mycket. va inte de minsta trött så jag satt och rita byggarebobb poch hans flickvänn och lite andra figurer och städade undan efeter myskvällen vi hade innan då:) ganska mysigt att vara i kyrkan nästan ensam inte tsm med en massa pröster å så. haha :)

idag har vi inte gjort så mycket. städat ätit ätit ätit och ätit typ;) men vid 12 åkte vi till mikaelsgården jag linnea och annelie. jag och linnea ritade och byggde pärlplattor framms till kl 2 typ;) för då vare taize möte. så nu vet jag vikka mer som ska dit. ska facktist bli ganska roligt:) men visst det är ju ett tag kvar men har nått att se fram emot iaf. elle rja först äre ju teneriffa men ändå;)
nu ska jag sätta på mig träningskläderna och åka in till friskis och träna. ska bli rikitgt skönt! tror jag åker dit imorgon efter skolan å. haha rioligt att veta jag vet, men nej nu måste jag leta på en träningströjja som jag tydligen tagit av pappa. puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram