året som gått


2010, ett år att minnas!

För ett år sedan, nyårsafton 2009 va jag Linnea och Julia hemma hos Linnea och åt och hade oss innan vi åkte till staden och firade 12slaget. Under det året umgicks vi med Julia en gång och de va på halloowen. Men efter de nyåret började vi umgås mer och mer och Rebecca, en tjej man bara visste vem de var eftersom att hon gick paralellklassen på samma våning på soffe. Hon va bästa vänn med Julia så det är väl genom henne vi började umgås med Rebecca. Och är så himmla glad att jag fick in dom 2 personerna i mitt liv, julia för andra gången. Så hela 2010 eller mest från kanske maj juni umgicks vi väldigt mycket och nu umgås vi typ jämnt. och jag älskar mina flickor enormt mycket, ett liv utan dom, ne de funkar inte! 

Andra saker jag gjort under 2010:
I mars/april var jag mamma pappa stefan lena och max i teneriffa,
umgicks somsagt med mina 4 söthögar väldigt mycket.
Sommarlovet började närma sig och vi slutade 9an, gick ut med helt ok betyg. 245poäng eller va de slutade med. Under sommarlovet gjorde vi allt och inget, umgicks med en massa folk, nytt som gammalt. Va på åbygård badade solade levde livet var iväg till frankrike, blev en tripp till stockholm och västerås osv osv, en bra sommar med andra ord! Till hösten började jag mitt första år på hotell och restaurang programmet och trivs bra, bäst med linjen men de funkar bra med klassen med. Finns många sköna klasskamrater som fyller dagarna med skratt! I november åkte jag mamma och pappa iväg till thailand 17 dagar, en sjukt underbar resa. Vill tillbaka till varje minut, saknar de hela tiden! Sen kom julen och även den va sjukt bra, fick en systemkamera som jag älskar. Har velat haft en hur länge som hellst men aldrig klarat av att spara ihop till en så när jag öppnade paketet kom en massa tårar, helt sjukt va glad jag blev! Och nu sitter jag här, i min säng natten innan nyårsafton. Helt sjukt hur fort dehär året har gått. Men det har varit bra men hoppas på att 2011 ska bli bättre, och de ska de! Tillsammans med mina fina vänner ska vi gör 2011 till ett underbart år och de börjar redan imorgon!

Avslutar med lite bilder från lite allt möjligt. Sen ska jag sova och tagga nyår!
Ha en bra sista dag ni med så hörs vi nästa år eller imorgon, puss!
 








































Skulle kunna fortsätta i evighter. men finns ingen helthet, allt är bara en ända stor röra. så nu får jag behärska mig lite, även fast jag älskar ilder. jag blir yr!


Anledningen till varför jag har 2 vapparater är för att jag kikar film på den ena och har PS:et till den andra. fattas en dosa till den stora satt drf jag har den lilla oxå;)


Kommentarer
Postat av: Filippaaa

Den andra bilden var jätteäcklig, haha!

Många fina bilder annars, Awesome pizza ;D Jag gillade den femte uppifrån!

2010-12-31 @ 12:33:58
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram