vitamin well

hallå:D

sitter i skolan och är glad för engångs skull. vädret är helt ok. (inget regn!). sitter u på engelskan med karin och linnea och skriver bokrecensionerna. haha kan väl inte påstå att jag kommit så långt, inte dom andra heller om jag får gissa ;)
vi slutar om 30 min och då är det slöjd:D glömde en tröja hemma som jag skule sy om lite ;( men får ta de nästa vecka ist!

ikv blir de först käka med brudarna sen blir de väl en fortstatt askul kväll:) justja, farmor och farfar firar guldbröllop idag, gifta i 50 år. ganska coolt tycker jag. att man kan vara tillsammans och värkligen KÄRA så pass länge. och tänkt, 50 år som gifta. sen var dom ju tillsammans en massa år innan det oxå. haha ja ganska farsinerad jag!  men nej nu ska jag vara duktig och fortsätta med bokrecensionen så att jag kan bli klar någongång. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Instagram